LOGO
  • خانه
  • اخبار
  • حراجی های دنیا و ایران
  • تخفیفات فرهنگی
  • تخفیفات ورزشی
  • تخفیفات گردشگری
  • سایر تخفیف ها
  • مقالات
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
سرمایه ایکس
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه اخبار

هر برند ایرانی، یک صفحه اختصاصی در ویترین جهانی Madeiniran

ghambari توسط ghambari
30 مهر 1404
در اخبار
0
0
اشتراک گذاری
0
بازدیدها
Share on FacebookShare on Twitter

بازاریابی در عرصه جهانی تنها محدود به تبلیغ یک کالا یا یافتن مشتری نیست، بلکه به معنای درک عمیق از فرهنگ، نیازها و الگوهای مصرف جوامع مختلف است. در این میان، فعالان بخش خصوصی بر این باورند که ضعف اصلی تجار ایرانی در حوزه بازاریابی جهانی، نه‌تنها در کمبود شناخت از کالاهای صادراتی کشور، بلکه در ناآشنایی با فرهنگ مصرف بازارهای هدف ریشه دارد.

خبرهای مرتبط

وعده‌ای که صادقانه محقق شد

محصول سلامت محور nbs مدال طلای اختراعات پزشکی اروپا را در کشور رومانی کسب کرد

رونمایی از طرح سفر کارت منطقه آزاد انزلی

جذابیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه آزاد اینچه برون در محرومیت زدایی

به گزارش سرمایه ایکس، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی، معدنی و محصولات دانش‌بنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد
به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی، معدنی و محصولات دانش‌بنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد.

مهندس مجتبی شکفته افزود: ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com آغاز شد.

وی افزود: سامانه با هدف نمایش توانمندیها و تقویت حضور کالاهای ایرانی در نمایشگاه‌ها و بازارهای بین‌المللی راه‌اندازی شده است تا مسیر صادرات و توسعه تجارت خارجی برای تولیدکنندگان ایرانی ساده‌تر و سریع‌تر شود.

وی ادامه داد، ما به دنبال اتصال کسب و کارهای ایرانی به بازارهای جهانی در جهت افزایش تقاضا برای کالای باکیفیت تولید داخل هستیم و بر این باوریم، کالای ایرانی دارای مزیتی رقابت پذیر و کیفی است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا با اشاره به حضور این شرکت و سامانه در نمایشگاه ها و عرصه جهانی، گفت: تجار ایرانی به جای تحمیل هزینه بالای حضور در مجامع بین المللی، می توانند از ظرفیت های سامانه B2B استفاده و بازار مشتریان خارجی خود را با توجه به ظرفیت ، توسعه کمی و کیفی ببخشند.

وی نمایش ضعیف کالاهای ایرانی در سطح جهانی را یکی از آسیب های تجارت خارجی برند ها و تولید کندگان داخلی عنوان کرد و افزود: ما می توانیم با استفاده از ظرفیت کشورهای هدف با توجه به موقعیت شمال و جنوب ایران در اتصال به بازارهای جهانی، با معرفی کالاهای ایرانی باعث کاهش هزینه بازاریابی و آموزش به بازرگانان و علاقه مندانی باشیم که آشنایی کمتری با مقوله صادرات دارند.

مهندس شکفته از همه تجار و تولید کنندگان بویژه کسب و کارهای کوچک خواست، از فرصت جدید سامانه استفاده و برای معرفی محصولات خود ثبت نام و اطلاعات لازم را در سامانه درج کنند.

وی همچنین تاکید کرد، در حال حاضر هزینه ای هم از معرفی کنندگان دریافت نمی شود و ما به دنبال تقویت همه کسب و کارها بویژه مشاغل متوسط، خرد و حتی دانش بنیان هستیم.

مهندس شکفته اختصاص یک صفحه ویژه تولید کنندگان در سامانه را مزیتی متفاوت دانست و افزود: هر صاحب برندی یک زیر شاخه از سایت madeiniran.com را به خود اختصاص خواهد داد.

مهندس شکفته در پایان تاکید کرد:دستیابی به جایگاهی پایدار در تجارت جهانی تنها با ترکیب دانش بازاریابی، تجربه عملی، تعامل دولت و بخش خصوصی و شناخت دقیق فرهنگ کشور مقصد امکان‌پذیر خواهد بود و ایران در صورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست آورد و جایگاه واقعی خود را در تجارت بین‌الملل بازسازی کند.

ما با ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com به دنبال این هستیم، نام ایرانی و کالای باکیفیت تولید داخل را در عرصه بین الملل توسعه ببخشیم.

پست بعدی

تجزیه و تحلیل نیازهای بازار گردشگری در تنکابن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

خبرهای محبوب

سایر اخبار ویژه

تجلیل باشکوه از زوج ورزشی نام‌آور پاکدشت در مراسم ارتقای درجه کاراته سبک ماتسوشیما

توسط admin
24 آبان 1404
0

مراسم ارتقاء درجه شیهان حسین ابراهیمی به دان ۶ و شیهان یاسمن مصطفی لو به دان ۵ توسط شیهان ایرج...

جزئیات بیشتر

تجلیل باشکوه از زوج ورزشی نام‌آور پاکدشت در مراسم ارتقای درجه کاراته سبک ماتسوشیما

تجزیه و تحلیل نیازهای بازار گردشگری در تنکابن

هر برند ایرانی، یک صفحه اختصاصی در ویترین جهانی Madeiniran

وعده‌ای که صادقانه محقق شد

محصول nbs توصیه جدی سازمان ملل به کشورهای در حال توسعه برای ارتقاء شاخص های سلامت

فرمانده اقتصادی ستاد پزشکیان کیست؟ / علی‌طیب‌نیا چگونه تورم را تک‌رقمی کرد؟

بیشتر بخوانید

اخبار مهم

بررسی بزرگترین مرکز حراج دنیا و مزایده های جهان

توسط admin
30 مهر 1404
0

مهندس رسول علیپور به عنوان سفیر فناوری اطلاعات موسسه بین المللی سفیران صلح منصوب شد.

توسط شیدا قهرمانی
30 مهر 1404
0

استخر هتل المپیک تهران آقایان

توسط admin
30 مهر 1404
0

سرمایه ایکس

خبرهای محبوب

فرش نمازخانه‌ای با تخفیف ویژه

هدایا و جوایز ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان

خبرهای اخیر

تخفیف ثبت نام کلاسهای ورزشی تابستان ۱۴۰۲ ویژه فرزندان همکاران دانشگاهی

تعطیلی سالن‌ها و فعالیت‌های ورزشی و آموزشی

 طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اخبار
  • حراجی های دنیا و ایران
  • تخفیفات فرهنگی
  • تخفیفات ورزشی
  • تخفیفات گردشگری
  • سایر تخفیف ها
  • مقالات

طراحی و اجرا توسط: آریان وب